|
paswoord vergeten om in te loggen
|
|
08-06-2012, 17:00
|
|||
|
|||
|
paswoord vergeten om in te loggen
Beste,
We hebben een cherry mobility tablet M-1007. Besturingssysteem Google Android 4.0 Nu zijn we het paswoord om op te starten kwijt. Weet iemand hoe we dit kunnen terug vinden of resetten? mvg, Peter |
|||
|
08-06-2012, 17:16
|
|||
|
|||
RE: paswoord vergeten om in te loggen
(08-06-2012 17:00 )sphynxkitty schreef: De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgenRegistreer Dat is vervelend. Je kunt het niet meer terug krijgen als je het password kwijt ben,. Ik raad je aan opnieuw te flashen via De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen link Met vriendelijke groet, ChemoNL ---------------------------------- Heeft een antwoord je geholpen? Geef een rep punt! ---------------------------------- Support voor: M-677 M-678 M-906 M-1007 M-1013 M-1038 en andere niet in mijn bezit zijnde Cherry tablets |
|||
|
08-06-2012, 19:42
|
|||
|
|||
|
Dank voor uw antwoord. Maar kan je meer uitleg geven? Wat is flashen? ![]() Voor zover ik nu zie, start de tablet op met dat uurwerk en die negen puntjes om het paswoord te tekenen... Wat moet ik dan doen? greets, Peter |
|||
|
08-06-2012, 21:46
|
|||
|
|||
(08-06-2012 19:42 )sphynxkitty schreef: De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgenRegistreer Als je in mijn vorige post op het blauwe woordje "hier" klikt wordt je geleid naar een handleiding waarin alles in detail uitgelegd staat
Met vriendelijke groet, ChemoNL ---------------------------------- Heeft een antwoord je geholpen? Geef een rep punt! ---------------------------------- Support voor: M-677 M-678 M-906 M-1007 M-1013 M-1038 en andere niet in mijn bezit zijnde Cherry tablets |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Zoeken
Ledenlijst
Kalender
Help