U bent niet ingelogd of nog geen lid. login of Registreer om te kunnen downloaden van het forum. Deze website gebruikt cookies. Indien u niet akkoord gaat, gelieve de site dan te verlaten.

De kosten voor hosting en dataverkeer lopen zodanig op dat we u willen verzoeken een kleine (niet verplichte) bijdrage te leveren tot het behoud van dit forum. Alle inkomsten zullen enkel en alleen worden gebruikt om het voortbestaan van het forum te garanderen. Klik hiervoor op de 'Donate' knop bovenaan

OPGELET : DIT FORUM WORDT BEHEERD DOOR VRIJWILLIGERS, ER IS GEEN ENKELE CONNECTIE MET DE FABRIKANT OF LEVERANCIER !!!

Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ervaring M-906 (Kruidvat tablet)
21-05-2012, 15:03
Bericht: #1
Not Solved Question Ervaring M-906 (Kruidvat tablet)
Goedendag,

Ik ben hier terecht gekomen omdat ik op zoek ben naar een goedkoper tablet om wat basis dingen mee te kunnen doen.

- PDF'jes lezen
- Filmpjes kijken
- Hier en daar eventueel een spelletje

Ik vond het zonde om daar een ipad of een duurder android tablet voor te kopen.

Graag zou ik wat ervaringen horen van andere gebruikers voordat ik zelf ook de tablet van de kruidvat koop.

voor 159 euro en 2 jaar garantie kan er verder weinig misgaan Big Grin

Bedankt alvast voor de moeite,
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
21-05-2012, 15:16
Bericht: #2
Not Solved RE: Ervaring M-906 (Kruidvat tablet)
Dan is dit een absolute aanrader.
Ook ik heb een tijdje rond gekeken naar een tablet en op het moment dat ik er eentje uit China wilde laten overkomen, kwam dit tablet in de aanbieding. De specs zijn prima en met 2 jaar garantie erbij, heb ik hem zonder twijfel gelijk besteld. En tot nu toe nog geen echte tekortkoming tegen gekomen.
PDF's zijn prima te lezen (afhankelijk ook van de app die je gebruikt natuurlijk), scherm is uitstekend.
Ook de spellen doen het soepeltjes en films vanaf mijn NAS, van Youtube of van Uitzending Gemist spelen zonder problemen af.
Helaas hebben mijn vriendin en mijn dochter van 4 de tablet ook ontdekt en kunnen er goed mee overweg.. dus misschien moet ik er eentje bij bestellen binnenkort ;-)

Tablet is zijn geld zeker waard.
Reageren op dit bericht
21-05-2012, 15:22
Bericht: #3
Thx voor je ervaring,

En als batterij wordt er gesproken over een 6000mAh accu, hoe lang doe je ongeveer met een lading ?
Reageren op dit bericht
21-05-2012, 18:40
Bericht: #4
Not Solved Re: Ervaring M-906 (Kruidvat tablet)
De eerste keren duurt het wat langer, maar na een keer of 3 gaat het sneller en doe je ook langer met de batterij. Dus op zich is dat prima.

Verstuurd van mijn PC906 met Tapatalk
Reageren op dit bericht
21-05-2012, 20:47
Bericht: #5
Ik gebruik deze nu ook enige tijd en tot nog toe is het een prima ding.
Een presieze tijd indicatie voor het het batterij gebruik kan ik nog niet geven maar
ik merk wel dat na een paar keer gebruik de batterij langer mee gaat.
5 a 6 uur lijkt me een redelijke schatting.
Reageren op dit bericht
22-05-2012, 08:34
Bericht: #6
Ik ben totnutoe ook erg tevreden over de tablet: e-mailen, browsen, filmpjes loopt allemaal prima.
Ik heb de chrome browser geinstalleerd die draait een stuk soepeler dan de meegeleverde.

Nog wel 1 vraag: ik krijg als ik de gebruiksgegevens van de accu wil zien een melding dat er geen accugebruiksgegevens beschikbaar zijn. Is dat bij jullie ook zo? En is er iets aan te doen (draait een bepaalde service niet)?

Ik heb wel een apart batterijverbruikstooltje geinstalleerd dat wel inzicht geeft in het gebruik van apps.
Reageren op dit bericht
22-05-2012, 08:42
Bericht: #7
(22-05-2012 08:34 )ben66 schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
Het werkt niet allemaal zoals het bedoelt is. dus ik zou er maar vanuit gaan dat dit een fout in de rom is

Met vriendelijke groet,

ChemoNL

----------------------------------
Heeft een antwoord je geholpen?
Geef een rep punt!
----------------------------------
Support voor:
M-677
M-678
M-906
M-1007
M-1013
M-1038
en andere niet in mijn bezit zijnde Cherry tablets
Reageren op dit bericht
22-05-2012, 10:21
Bericht: #8
Ik ga hem toch maar bestellen gezien reacties hier, mocht hij niet bevallen, kan ik altijd nog terugvallen op de wet koop-op-afstand Smile

Volgens kruidvat zou ik hem dan morgen in huis moeten hebben, we shall see Tongue

Aangezien ik nog geen complete reviews van deze heb gevonden, maar even kijken of ik ook tijd kan vinden om een unboxing + review te maken Wink
Reageren op dit bericht
22-05-2012, 16:23
Bericht: #9
Mail van Kruidvat, hij is verzonden o0, als het goed is morgenochtend zo'n bezorgkerel voor de deur.
Reageren op dit bericht
25-06-2012, 14:57
Bericht: #10
Ik heb de tablet eergisteren besteld, zou de levertijd echt 4 weken zijn of korter? Is deze tablet niet gewoon de Yarvik tab 467?
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)
Donation's plugin by Naoar.com