U bent niet ingelogd of nog geen lid. login of Registreer om te kunnen downloaden van het forum. Deze website gebruikt cookies. Indien u niet akkoord gaat, gelieve de site dan te verlaten.

De kosten voor hosting en dataverkeer lopen zodanig op dat we u willen verzoeken een kleine (niet verplichte) bijdrage te leveren tot het behoud van dit forum. Alle inkomsten zullen enkel en alleen worden gebruikt om het voortbestaan van het forum te garanderen. Klik hiervoor op de 'Donate' knop bovenaan

OPGELET : DIT FORUM WORDT BEHEERD DOOR VRIJWILLIGERS (Willem52, SSB,...), ER IS GEEN ENKELE CONNECTIE MET DE FABRIKANT OF LEVERANCIER !!!

(eFirstview=leverancier en Kruidvat/Trekpleister/AS Watson= distributeur hebben nagelaten meer dan 100.000 euro voor de service te betalen en doen alsof hun neus bloedt...)

Klachten over GARANTIE service zijn welkom bij Kassa op http://kassa.vara.nl/secundair/contact/

Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LiveSuitPack100_ex.-exe.
10-04-2012, 15:37
Bericht: #1
Not Solved LiveSuitPack100_ex.-exe.
Waar kan ik LiveSuitPack100_ex.-exe. vinden.
Van alles geprobeerd maar tot nu toe wel LiveSuit V1.07 gevonden en geïnstalleerd.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
16-05-2012, 14:56
Bericht: #2
Not Solved RE: LiveSuitPack100_ex.-exe.
Vraag geldt ook voor mij. Waar kan ik livesuitpack100_ex.exe. vinden en downlowden?
Reageren op dit bericht
16-05-2012, 15:01
Bericht: #3
Waar precies wordt verwezen naar deze versie van live suite ?

De live suite die hier op het forum te vinden is werkt prima en kan voor alle handelingen gebruikt worden

Met vriendelijke groet,

ChemoNL

----------------------------------
Heeft een antwoord je geholpen?
Geef een rep punt!
----------------------------------
Support voor:
M-677
M-678
M-906
M-1007
M-1013
M-1038
en andere niet in mijn bezit zijnde Cherry tablets
Reageren op dit bericht
31-05-2012, 20:36
Bericht: #4
Ook ik ben zeer benieuwd waar livesuitpack100 gratis is te downloaden, ik heb het nog nergens kunnen vinden???
Reageren op dit bericht
31-05-2012, 20:46
Bericht: #5
(31-05-2012 20:36 )robenjulia schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
Dat komt omdat-ie niet bestaat. Voor het koppelen van de tablet met de PC voor het uitwisselen van bestanden is LiveSuit ook helemaal niet nodig. LiveSuit is alleen een vereiste als je de firmware wilt flashen. Als dat is wat je wilt dan kun je daarvoor in De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen de instructies vinden, met een link naar een LiveSuit versie die wel bestaat. Smile
Reageren op dit bericht
07-07-2012, 11:53
Bericht: #6
(31-05-2012 20:46 )rbergen schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer

Hoihoi,

Het is mij nog steeds niet gelukt! tot hier en niet verder.
Druk op de home toets (het huisje, de middelste van de 3 hardware toetsen op de voorkant) en sluit de miniUSB kabel aan. Blijf de home toets ingedrukt houden en druk verschillende keren (+/- 10 tot 15) kort op de aan/uit toets totdat de PC de tablet herkend. Nu mag je de home toets los laten en stoppen met op de aan/uit toets te klikken.

Ik kan alleen op home toets drukken wanneer mijn pc tablet aanstaat.
Hoe moet ik dit nu doen?
Want ik krijg nu geen pop up om alles te wissen!
Reageren op dit bericht
07-07-2012, 12:49
Bericht: #7
(07-07-2012 11:53 )sharona schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
Dat begrijp ik niet. Waarom zou je niet op de home toets kunnen drukken als de tablet uit staat?
Reageren op dit bericht
07-07-2012, 14:00 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-07-2012 om 14:06 door Stargazer.)
Bericht: #8
(07-07-2012 11:53 )sharona schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
Je zegt hardwaretoetsen maar je bedoeld vermoedelijk softwaretoetsen..!?
Dat zijn de drie toetsen linksonder op je beeldscherm als je tablet aanstaat op het homescherm, de middelste is inderdaad een huisje.
Dat is NIET de hardware-hometoets..!

Cherry M-1007 ICS 4.0.3 met Den Eds update @ 1104 MHz.
'I gaze at the stars and I wonder what's out there' ...
[Afbeelding: Broke_zps2eb54518.jpg]
Reageren op dit bericht
13-07-2012, 18:54
Bericht: #9
Ik heb succesvol livesuitpack geinstalleerd. Tablet is echter traag geworden en bep apps kan ik niet meer downloaden. Ik wilde graag terug naar de oude versie 2.3 maar weet niet hoe ik dat moet doen. Ik heb wel van te voren een copie naar mijn pc gemaakt. Wie kan mij aub helpen. Mijn e mail adres is wpaffen2@home.nl. Hartelijk dank Werner Paffen

Werner Paffen
Reageren op dit bericht
19-09-2012, 19:50
Bericht: #10
(10-04-2012 15:37 )Lange schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
Hallo,
Ik zoek me ook al uren te pletter om LiveSuit te downloaden, maar lukt moeilijk. Jammer van het systeem (tablet) dat het niet op windows is geent, gaat dan toch veel makkelijker. Maar wie help me aan LiveSuit.

Groet Cor Stoops
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)
Donation's plugin by Naoar.com