U bent niet ingelogd of nog geen lid. login of Registreer om te kunnen downloaden van het forum. Deze website gebruikt cookies. Indien u niet akkoord gaat, gelieve de site dan te verlaten.

De kosten voor hosting en dataverkeer lopen zodanig op dat we u willen verzoeken een kleine (niet verplichte) bijdrage te leveren tot het behoud van dit forum. Alle inkomsten zullen enkel en alleen worden gebruikt om het voortbestaan van het forum te garanderen. Klik hiervoor op de 'Donate' knop bovenaan

OPGELET : DIT FORUM WORDT BEHEERD DOOR VRIJWILLIGERS (Willem52, SSB,...), ER IS GEEN ENKELE CONNECTIE MET DE FABRIKANT OF LEVERANCIER !!!
Wanneer u problemen hebt met garantiereparaties / klachten over garantiereparaties / ophalingen via de websites www.cherrymobility.eu of www.cherrymobility.com dient u Kruidvat/Trekpleister te contacteren. Noch dit forum, noch SSB Repair of de moderators kunnen u in dit geval helpen !

Voor iedereen Prettige Kerstdagen en een gezond 2015 !!!

Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 4 stemmen - gemiddelde waardering is 2.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
muziek en apps naar extra sd kaart verplaatsen
12-01-2013, 16:54
Bericht: #1
Not Solved muziek en apps naar extra sd kaart verplaatsen
Ik ben echt een hele leek met dat ding. Zit ook geen normale gebruiksaanwijzing bij zoals vroeger met apparaten. Je moet maar weten hoe het werkt.
Dan dus de vraag; hoe zet ik muziek en apps over op de SD kaart? (die extra geplaatst is van 16gb) al vanalles geprobeerd. Via instellingen en in de map file manager. Het lukt me niet. Met Google kan ik het ook niet duidelijk vinden. En hoe verzend ik muziek enz via bleutooth naar bv mijn smartphone ? Andersom lukt me wel, van phone naar tablet.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-01-2013, 20:25
Bericht: #2
Not Solved RE: muziek en apps naar extra sd kaart verplaatsen
Met Astro filemanager en ook andere filemanagers is het op eenvoudige wijze mogelijk om bestanden te kopieren of verplaatsen van en naar ext. sd kaart. Allen te vinden in Play Store.
Met muziek verzenden via blue tooth heb ik geen ervaring.
Reageren op dit bericht
12-01-2013, 23:54
Bericht: #3
ff naar instellingen,bleutooth aanzetten,telefoon of pc (laptop) laten zoeken,
muziek bestand uploaden,eventueel bevestigen met 4x 0000,
geen probleem,via map my music te beluisteren
Reageren op dit bericht
13-01-2013, 12:30
Bericht: #4
Van telefoon en laptop weet ik hoe het moet en gaat ook goed. Wil juist van tablet naar phone of pc.
Reageren op dit bericht
13-01-2013, 12:46
Bericht: #5
Als je de tablet aansluit op de pc en je kiest voor bestands overdracht kan je alle bestanden op de interne (en eventuele externe) sd kaart over zetten naar je pc, als je ze dan vervolgens op je telefoon wilt hebben, koppel je na het kopieren de tablet los en sluit je jou telefoon aan en hoe je daar de bestanden opzet moet je maar navragen bij de fabrikant van je toestel, daar gaan wij niet over

Met vriendelijke groet,

ChemoNL

----------------------------------
Heeft een antwoord je geholpen?
Geef een rep punt!
----------------------------------
Support voor:
M-677
M-678
M-906
M-1007
M-1013
M-1038
en andere niet in mijn bezit zijnde Cherry tablets
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)
Donation's plugin by Naoar.com