U bent niet ingelogd of nog geen lid. login of Registreer om te kunnen downloaden van het forum. Deze website gebruikt cookies. Indien u niet akkoord gaat, gelieve de site dan te verlaten.

De kosten voor hosting en dataverkeer lopen zodanig op dat we u willen verzoeken een kleine (niet verplichte) bijdrage te leveren tot het behoud van dit forum. Alle inkomsten zullen enkel en alleen worden gebruikt om het voortbestaan van het forum te garanderen. Klik hiervoor op de 'Donate' knop bovenaan

OPGELET : DIT FORUM WORDT BEHEERD DOOR VRIJWILLIGERS (Willem52, SSB,...), ER IS GEEN ENKELE CONNECTIE MET DE FABRIKANT OF LEVERANCIER !!!

Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
e- books op de tablet zetten.
17-12-2012, 23:01
Bericht: #1
Not Solved e- books op de tablet zetten.
Geachte,
Ik heb een app geinstalleerd om de tablet als e-reader te gebruiken, nu is mijn vraag; Hoe krijg ik de boeken die bv op mijn mini sd card staan, geinstalleerd op de tablet. Mijn vriend lukt het ook al niet, hebben jullie tips?
Moet het perse via de mini sd, of zijn er meer opties om boeken op de tab te zetten.
( ik weet zeker dat ik de juiste bookformats heb, omdat ik deze probleemloos kan installeren op mijn andere gebruikelijke reader)
Groetjes en alvast bedankt!

Ik vind het verder een hele fijne tablet en gebruiksvriendelijk met alles...alleen nu nog wat boeken erop kunnen zetten!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-12-2012, 00:57
Bericht: #2
Not Solved RE: e- books op de tablet zetten.
Ik gebruik het gratis programma perfect vieuwer
En daarmee kun je gewoon naar de sd kaart browsen en de boeken importeren
Vergeet niet dat je een aantal mappen omhoog moet browsen .. de sd kaart waar jij in kijkt is de interne en bevind zich in de mmt map
als je meer in de richting van de root browst kom je de externe sd kaart tegen (vanuit je reader doe je dit gewoon) dus ook je ebooks
succes
Reageren op dit bericht
18-12-2012, 10:02
Bericht: #3
Zelf gebruik ik Aldiko als e-reader en door het in File Manager HD klikken
op de gewenste bestanden worden deze geïmporteerd in Aldiko e-reader.
Het maakt daarbij niet uit, of die e-books (via WiFi of LAN) op een andere
computer of NAS staan of op de micro SD kaart. Het werkt prima.

Cherry Tablets M-1038, M-1013 & M-1023Q.
Reageren op dit bericht
18-12-2012, 14:07
Bericht: #4
Elke applicatie heeft zijn eigen manier om bestanden (boeken) op te halen. Soms moeten ze in een speciale map (Bookreader of zo) staan en moet je ze daar handmatig heen verplaatsen. Soms kan er via de instellingen (rechtsboven of middenonder) gezocht worden. Welke reader gebruik je?
Reageren op dit bericht
18-12-2012, 17:22
Bericht: #5
Zelf gebruik ik Cool Reader. Op de hoofdpagina staat al aangegeven waar je de boeken mogelijk vandaan kan halen. Sd card,
ext.sdcard of usb.
Je leest direct van je ext. geheugenkaart of usb stick.
Haal je b.v. je usbstick of kaartje uit je tablet en steek je deze er de volgende dag b.v. weer in, dan onthoud Cool Reader toch waar je bent geeindigd met lezen.
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)
Donation's plugin by Naoar.com