U bent niet ingelogd of nog geen lid. login of Registreer om te kunnen downloaden van het forum. Deze website gebruikt cookies. Indien u niet akkoord gaat, gelieve de site dan te verlaten.

De kosten voor hosting en dataverkeer lopen zodanig op dat we u willen verzoeken een kleine (niet verplichte) bijdrage te leveren tot het behoud van dit forum. Alle inkomsten zullen enkel en alleen worden gebruikt om het voortbestaan van het forum te garanderen. Klik hiervoor op de 'Donate' knop bovenaan

OPGELET : DIT FORUM WORDT BEHEERD DOOR VRIJWILLIGERS (Willem52, SSB,...), ER IS GEEN ENKELE CONNECTIE MET DE FABRIKANT OF LEVERANCIER !!!

Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toetsenbord weergave herstellen (opgelost)
06-04-2012, 15:52 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-04-2012 om 16:44 door JohD50.)
Bericht: #1
Not Solved Toetsenbord weergave herstellen (opgelost)
Kan iemand mij vertellen hoe ik het standaard toetsenbord (op het scherm) kan instellen. Met experimenteren met een ander software toetsenbord, wat ik weer verwijderd heb, krijg ik nu een telefoon toetsenbord te zien. En dan alleen nog in de portret stand van het tablet. Heb diverse instellingen geprobeerd, maar het lukt niet om het originele bord terug te krijgen.
Ik had het zoeken niet opgegeven. Het bleek aan de instelling van het standaard toetsenbord te liggen. De eerste optie onder ''Toetsenbord en invoermethoden'' stond niet op Nederlands.
Probleem opgelost Smile
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)
Donation's plugin by Naoar.com