U bent niet ingelogd of nog geen lid. login of Registreer om te kunnen downloaden van het forum. Deze website gebruikt cookies. Indien u niet akkoord gaat, gelieve de site dan te verlaten.

De kosten voor hosting en dataverkeer lopen zodanig op dat we u willen verzoeken een kleine (niet verplichte) bijdrage te leveren tot het behoud van dit forum. Alle inkomsten zullen enkel en alleen worden gebruikt om het voortbestaan van het forum te garanderen. Klik hiervoor op de 'Donate' knop bovenaan

OPGELET : DIT FORUM WORDT BEHEERD DOOR VRIJWILLIGERS (Willem52, SSB,...), ER IS GEEN ENKELE CONNECTIE MET DE FABRIKANT OF LEVERANCIER !!!
Wanneer u problemen hebt met garantiereparaties / klachten over garantiereparaties / ophalingen via de websites www.cherrymobility.eu of www.cherrymobility.com dient u Kruidvat/Trekpleister te contacteren. Noch dit forum, noch SSB Repair of de moderators kunnen u in dit geval helpen !

Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 13 stemmen - gemiddelde waardering is 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wifi valt steeds weg
22-11-2012, 21:24
Bericht: #1
Not Solved Wifi valt steeds weg
Wie kan mij helpen. Ik heb totaal geen vestand van dit ding.
Ik heb hem gekregen en mijn wifi geinstaleerd en alles werkte perfect tot een paar dagen geleden. Iedere keer heb ik geen Wifi verbinding.
Wat meot ik doen.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
23-11-2012, 01:04
Bericht: #2
Not Solved RE: Wifi valt steeds weg
Kijk eerst eens onder "Belangrijke discussies" bovenaan
Reageren op dit bericht
26-11-2012, 15:13
Bericht: #3
Ook ik heb last van het regelmatig wegvallen van de wifi verbinding. Wanneer je aan het browsen bent komt het regelmatig voor. Het wifi icoontje verdwijnt. Vervolgens ga ik naar de instellingen en schakel de wifi dan uit en daarna weer in. Tablet vind dan weer het netwerk en de verbinding is weer goed. Het ligt niet aan het netwerk. Naast tablet hadden we een laptop die op het zelfde moment gewoon wifi had.

Ik ben erg benieuwd of er een fix voor is. en ik heb gekeken onder belangrijke discussies maar niets gevonden wat kan helpen.

Gr. Ton
Reageren op dit bericht
26-11-2012, 22:13
Bericht: #4
Gelukkig ik ben dus niet de enige met dit probleem.
Ik heb alles geprobeerd war er wordt gemeld, maar het werkt niet.
Dus iemand een oplossing, want een tab waar je niet mee kunt internetten is natuurlijk bagger.
Reageren op dit bericht
01-12-2012, 22:08
Bericht: #5
(26-11-2012 22:13 )Petra Mulder schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
Hallo Petra, ik was het gedoe beu en heb hem retour gestuurd. Ben nu in afwachting van mijn centjes en heb een Samsung Galaxy gekocht. Dat is een uitstekend apparaat. Geen enkel probleem, afgezien van het feit dat er alleen maar een USB aansluiting aanwezig is die voor het opladen wordt gebruikt en voor de verbinding met een PC of Laptop. Je kunt er dus geen memorystick op aansluiten of i.d. Beetje jammer. Stabiele netwerkverbinding, prachtig helder beeld, best wel snel. Ben heel tevreden.
Reageren op dit bericht
02-12-2012, 01:16
Bericht: #6
dus er is niks mogelijk om de wifi goed te laten werken op dit tablet?
kortom mis koop van het jaar als ik het zo bekijk.

ik heb hem al een best lange tijd dus ik zit met de gebakken peren dat ik hem niet meer kan terug brengen
( ik maar denken er komt wel een update zodat ik de wifi weer fijn kan gebruikenSad. )

iemand nog een iede?
Reageren op dit bericht
04-12-2012, 00:07
Bericht: #7
(02-12-2012 01:16 )bobberg schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
Hallo bobberg, gewoon contact opnemen met de klantenservice van Kruidvat en de klacht melden. Geef aan dat het produkt niet voldoet en dat je je geld terug wilt hebben.
Het zou me verbazen als dat niet lukt. En, nooit geschoten is altijd mis.
Succes.
Reageren op dit bericht
06-12-2012, 12:18 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-12-2012 om 12:19 door wil111.)
Bericht: #8
bij mij heeft een update van de firmware geholpen, werkt prima nu. (versie120929)
Reageren op dit bericht
06-12-2012, 12:32
Bericht: #9
(06-12-2012 12:18 )wil111 schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
heb ik ook al geprobeerd en niks werkt. Morgen wordt hij opgehaald voor reparatie of eventueel een nieuwe.
Reageren op dit bericht
06-12-2012, 15:57
Bericht: #10
Hallo Petra,

Hier precies hetzelfde, vandaar dat ik eens een kijkje op het forum nam.
Ik heb de tablet ook net aangemeld voor ophalen want wat heb je aan een tablet waarbij de verbinding steeds wegvalt.....Confused

(06-12-2012 12:32 )Petra Mulder schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)
Donation's plugin by Naoar.com