U bent niet ingelogd of nog geen lid. login of Registreer om te kunnen downloaden van het forum. Deze website gebruikt cookies. Indien u niet akkoord gaat, gelieve de site dan te verlaten.

De kosten voor hosting en dataverkeer lopen zodanig op dat we u willen verzoeken een kleine (niet verplichte) bijdrage te leveren tot het behoud van dit forum. Alle inkomsten zullen enkel en alleen worden gebruikt om het voortbestaan van het forum te garanderen. Klik hiervoor op de 'Donate' knop bovenaan

OPGELET : DIT FORUM WORDT BEHEERD DOOR VRIJWILLIGERS (Willem52, SSB,...), ER IS GEEN ENKELE CONNECTIE MET DE FABRIKANT OF LEVERANCIER !!!
Wanneer u problemen hebt met garantiereparaties / klachten over garantiereparaties / ophalingen via de websites www.cherrymobility.eu of www.cherrymobility.com dient u Kruidvat/Trekpleister te contacteren. Noch dit forum, noch SSB Repair of de moderators kunnen u in dit geval helpen !

Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 4 stemmen - gemiddelde waardering is 2.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ziggo TV-app
30-10-2012, 18:07
Bericht: #1
Not Solved Ziggo TV-app
Jullie zullen wel denken daar heb je er weer één die niet eerst de zoek functie gebruikt.

Maar ik heb vandaag een M-936 met Android JB 4.1.1. ontvangen.
Nu heb ik hier Ziggo TV op gezet, maar kan niet kijken omdat deze aangeeft dat de tablet geroot is.

Ik heb daarom superuser geïnstalleerd maar de temp un-root functie werkt helaas niet, je kunt het vinkje aanzetten maar deze verdwijnt na enige tijd uit zich zelf.

Heeft iemand nog hint en tips om wel tv te kunnen kijken via Ziggo TV?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
30-10-2012, 18:59
Bericht: #2
Not Solved RE: Ziggo TV-app
(30-10-2012 18:07 )Fam. Wijnbergen schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
Bij de M-1013 forum bij belangrijke discussies staat een topic over Rootburner gebruik deze en dan vervolgens in Superuser alsnog tempunroot gebruiken.

Dit moet het oplossen voor je

Met vriendelijke groet,

ChemoNL

----------------------------------
Heeft een antwoord je geholpen?
Geef een rep punt!
Support voor:
M-677
M-678
M-906
M-1007
M-1013
M-1038
en andere niet in mijn bezit zijnde Cherry tablets
Reageren op dit bericht
30-10-2012, 19:45
Bericht: #3
weet je zeker dat dit ook geld voor de M-936 Pro-line 2, deze is wat betreft specs heel anders dan de M-1013 toch?
De 936 heeft de volgende gegevens,

Modelnummer: PC936
Android versie: 4.1.1
Kernel versie: 3.0.8+
Build nummer: 4.1.1 JRO03H 20121013.1306 Version1.0.1
Reageren op dit bericht
30-10-2012, 19:47
Bericht: #4
(30-10-2012 19:45 )Fam. Wijnbergen schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
Voor het rooten maakt dit niet uit.

Er worden alleen aanpassingen gedaan aan het bestand su.

Met vriendelijke groet,

ChemoNL

Geef een rep punt!
Support voor:
M-677
M-678
M-906
M-1007
M-1013
M-1038
Reageren op dit bericht
30-10-2012, 19:51 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-10-2012 om 20:26 door Fam. Wijnbergen.)
Bericht: #5
dus het maakt ook niet uit dat er een nieuwere versie android opstaat
Net geprobeert, maar helaas hij start gewoon de tablet op als het sd-kaartje in het tablet gestoken is.
Ik zie net in google playstore dat deze ook niet op de Wondermedia gebaseerd is maar op Rockchip 936
Reageren op dit bericht
30-10-2012, 20:33
Bericht: #6
(30-10-2012 19:51 )Fam. Wijnbergen schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer

Je hebt helemaal gelijk. ik was even vaag van gedachte.

Excuses.

Ik ga er even rustig over nadenken

Met vriendelijke groet,

ChemoNL

Geef een rep punt!
Support voor:
M-677
M-678
M-906
M-1007
M-1013
M-1038
Reageren op dit bericht
30-10-2012, 23:08 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-10-2012 om 23:10 door Jeru.)
Bericht: #7
Bij mij moest ik alle stappen volgen om het werkend te krijgen van een andere tablet, dit hield in dat de tablet eerst aan de PC gehangen moest worden via USB waarbij je een aantal handelingen moest verrichten, en daarna pas Superuser gebruiken, anders werkt het inderdaad niet.

http://www.tabletsupport.eu/cherry/showt...p?tid=1814
de stappen die in dit doc bestand staan dus.
Reageren op dit bericht
31-10-2012, 10:51 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 31-10-2012 om 11:16 door cozy59.)
Bericht: #8
(30-10-2012 19:51 )Fam. Wijnbergen schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
Neem de handleiding voor het Unrooten met Superuser zoals dat in de belangrijke discussies van M-906 staat en root de tablet opnieuw zoals beschreven in de tutorial.
Daarna Superuser installeren, vinkje plaatsen bij update binarys en tab hierop. Een terminal scherm wordt geopend met gegevens, deze moeten gelezen kunnen worden (versie e.d.)
Wanneer dat niet het geval is, is er wat met de software van de tablet aan de hand en zou ik de tablet flashen.
Is dit echter ok, druk dan op update, wanneer dit succesvol is, komt de melding of je dit nog een keer wilt doen.
Daarna kun je bij temp unroot een vinkje plaatsen en moet hij gewoon werken.

Succes

Edit: Het schiet mij net te binnen, dat je Jelly Bean op de tablet hebt en Superuser wellicht niet met JB compatible is.
Misschien dat Super su (zie Google Play) dan wel mogelijk is, dus een optie om te proberen (kan ik zelf niet want heb nog geen JB).
Dit graag terugkoppelen t.b.v. eventueel toekomstige gevallen en vragen (kan dan de tutorial bijwerken).

Met vriendelijke groet

Cozy

Goed geholpen bij het oplossen van jouw probleem?
Een reputatiepunt, een kleine moeite, een groot plezier.

Cherry Mobility Tablet M-906 | Android 4.1.1 | Build 121227
Reageren op dit bericht
31-10-2012, 10:56
Bericht: #9
Flashen gaat hem sowieso niet worden voor de fam.Wijnbergen, aangezien er geen rom beschikbaar is. Hopelijk zijn de gegevens uitleesbaar voor ze.

Cherry M-1007 running Jelly Bean CM10 4.1.1 @ 1200Mhz (build 2012-08-22)
Cherry M-936 Dual core 1.6 Mhz
Reageren op dit bericht
31-10-2012, 11:14
Bericht: #10
@ MisterX2: Klopt, zag dat fam. Wijnbergen JB heeft en Superuser wellicht niet met JB compatible is.
Misschien dat Super su (zie Google Play) dan wel mogelijk is, dus een optie om te proberen.

Met vriendelijke groet

Cozy

Goed geholpen bij het oplossen van jouw probleem?
Een reputatiepunt, een kleine moeite, een groot plezier.

Cherry Mobility Tablet M-906 | Android 4.1.1 | Build 121227
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)
Donation's plugin by Naoar.com