U bent niet ingelogd of nog geen lid. login of Registreer om te kunnen downloaden van het forum. Deze website gebruikt cookies. Indien u niet akkoord gaat, gelieve de site dan te verlaten.

De kosten voor hosting en dataverkeer lopen zodanig op dat we u willen verzoeken een kleine (niet verplichte) bijdrage te leveren tot het behoud van dit forum. Alle inkomsten zullen enkel en alleen worden gebruikt om het voortbestaan van het forum te garanderen. Klik hiervoor op de 'Donate' knop bovenaan

OPGELET : DIT FORUM WORDT BEHEERD DOOR VRIJWILLIGERS (Willem52, SSB,...), ER IS GEEN ENKELE CONNECTIE MET DE FABRIKANT OF LEVERANCIER !!!

Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 3 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(Ervaringen) Belangrijke Update na upgrade Android 4.0.3
29-03-2012, 13:11
Bericht: #1
Not Solved (Ervaringen) Belangrijke Update na upgrade Android 4.0.3
Ik heb vanmorgen de (script) update van Den Eds gedaan en volgens mij werkt mijn tab weer perfect. Zeker het feit dat Google Playstore weer werkt is mooi meegenomen. Ik zie nu ook geen reden meer om terug te gaan naar de originele firmware.

Den Eds en Herwig bedankt.

1x M-677 running 4.1.1. Jelly Bean / PlayStore Fix + SD Write fixer (16 GB Platinum micro-SDHC inside)
1x M-677 running 2.3.4. Gingerbread original Cherry Android (4 GB micro-SD inside)
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
29-03-2012, 16:42
Bericht: #2
Not Solved RE: (Ervaringen) Belangrijke Update na upgrade Android 4.0.3
Inderdaad, het mag wel even gezegd worden, Hulde.
Ik heb vandaag een nieuwe Samsung Galaxy Tab 10 inch in handen gehad en een tijdje mee gespeeld, en onze Cherry tab is merkbaar sneller in gebruik.
Het bladeren tussen pages gaait vloeiender en sommige apps op de Galaxy haperen terwijl ze op de Cherry sneller lopen.
Bovendien draaide de Samsung op Honeycomb en niet op ICS.
Reageren op dit bericht
29-03-2012, 20:13
Bericht: #3
Dank is groot voor Den Eds, Herwig, "testers" en forumleden .....

Smile Cherry Mobility Tablet gebruiker
M-677 @ Jelly Bean 4.1.1
Reageren op dit bericht
29-03-2012, 20:37
Bericht: #4
Yep.. zeker voor Den Eds'. Maar ik hoop toch nog ook op een goede firmware.... maar dat zal wel niet.
Reageren op dit bericht
29-03-2012, 20:44
Bericht: #5
Als je de informatie beetje volgt op internet wordt er weeral gewerkt aan een 4.0.4 voor tablets.
Of natuurlijk alle merken het gaan toepassen is een andere vraag, ik volg het in ieder geval een beetje op.
Zit er iets bij dat we kunnen gebruiken zal ik het zeker melden.

Heb ook aan Herwig gevraagd de script door te spelen naar de fabrikant van ons tablet, of die er nu iets gaat mee doen ???

.o0° Greetz Ed °0o.
You name it, I know something about it, if not I will learn about it.
3xM-677 @ ICS 4.0.3 + Den Eds Update 2 @ 1152Mhz @ High Res.
1xM-1007 @ ICS 4.0.3 + Den Eds Update 2 @ 1104Mhz @ High Res.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
29-03-2012, 21:11
Bericht: #6
Nog niet alle apps werken bij mij.Ondanks het script.Verse instal of bewaarde apps maak niet uit..Maar voor de rest superrrr

M-677 running 4.1
SGS i9003 draaiend op 4.1.2
Reageren op dit bericht
29-03-2012, 21:30 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-03-2012 om 21:33 door Den Eds.)
Bericht: #7
Klopt marocootje,
Het is niet omdat je op de Store nu bijna alle app's kan zien en installeren dat ze ook gaan werken.
Opgeslagen app's van GB zullen ook niet allemaal werken, met de upgrade draai je nu ICS en niet alle app's kunnen daarmee overweg.
Zal binnen een tijdje wel beteren als de app's aangepast worden om te werken onder ICS.

Je kan eventueel nog enkel app's voor de gek houden, ook de Store met het toestel type te veranderen, maar dan heb je kans op andere probleempjes.
Die mogelijkheid heb ik bewust niet in de script ingebouwd om die andere probleempjes te vermijden.

.o0° Greetz Ed °0o.
Reageren op dit bericht
29-03-2012, 21:43
Bericht: #8
Ik denk dat ICS er wel mee overweg kan,want op mijn sgs i9000 staat ook ics en daarmee heb ik alles aan de praat gekregen.Ook wifi geen probleem met de slaapstand,daar wordt alles gewoon gesynct.Moet je niet ergens een permission geven?Dat kan in mijn foon wel via cwm.

M-677 running 4.1
SGS i9003 draaiend op 4.1.2
Reageren op dit bericht
29-03-2012, 21:53
Bericht: #9
Dat bedoel ik juist, je zou het tablet dus ook kunnen laten zeggen tegen de app's en de Store dat het een sgs i9000 is ipv de PC677.

Met die slaapstand, heb je soms nog app's draaien voor energie beheer of taskkillers ofzo, batterij app's ofzo ? soms zitten daar opties bij die zulk gedrag zouden kunnen verklaren.

.o0° Greetz Ed °0o.
Reageren op dit bericht
30-03-2012, 15:05 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 31-03-2012 om 12:18 door Erdna.)
Bericht: #10
@ Den Eds,

Mijn petje af voor je inzet en prestatie om dit project te laten slagen. Zoals je misschien nog weet was ik teruggegaan naar 2.3 maar na al deze berichten met enthousiaste reacties zal ik zeker opnieuw overgaan naar 4.0.3

Bedankt voor de grandioze after sales service die op deze wijze voor dit tablet wordt gerealiseerd.
Mvg,
Erdna
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)
Donation's plugin by Naoar.com