U bent niet ingelogd of nog geen lid. login of Registreer om te kunnen downloaden van het forum. Deze website gebruikt cookies. Indien u niet akkoord gaat, gelieve de site dan te verlaten.

De kosten voor hosting en dataverkeer lopen zodanig op dat we u willen verzoeken een kleine (niet verplichte) bijdrage te leveren tot het behoud van dit forum. Alle inkomsten zullen enkel en alleen worden gebruikt om het voortbestaan van het forum te garanderen. Klik hiervoor op de 'Donate' knop bovenaan

OPGELET : DIT FORUM WORDT BEHEERD DOOR VRIJWILLIGERS (Willem52, SSB,...), ER IS GEEN ENKELE CONNECTIE MET DE FABRIKANT OF LEVERANCIER !!!

(eFirstview=leverancier en Kruidvat/Trekpleister/AS Watson= distributeur hebben nagelaten meer dan 100.000 euro voor de service te betalen en doen alsof hun neus bloedt...)

Klachten over GARANTIE service zijn welkom bij Kassa op http://kassa.vara.nl/secundair/contact/

Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
camera
16-10-2012, 19:59
Bericht: #1
Not Solved camera
Hallo,

misschien een hele domme vraag, maar ik krijg op mijn tablet, de camera niet omgedraaid. Oftewel ik kan alleen foto's maken van mezelf. Hoe draai ik beeld om?
Verder doet de tablet het prima.

groetjes Gea
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
16-10-2012, 20:18
Bericht: #2
Not Solved RE: camera
er zit geen cam op de andere kant.
Reageren op dit bericht
16-10-2012, 21:04
Bericht: #3
(16-10-2012 20:18 )nemesiis schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
lol Je kunt met de camera 2 kanten op fotograferen. Dus wat je door de camera ziet en de andere kant op, jezelf dus.
Nu kan ik alleen het laatste. Hoe draai ik dit om. Op een andere tablet zit een icoontje waarmee je de kanten kunt wisselen, maar op mijn tablet kan ik dat niet vinden.
Reageren op dit bericht
16-10-2012, 21:20 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-10-2012 om 21:21 door SGX71.)
Bericht: #4
(16-10-2012 21:04 )voogsgeerd schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
Dan zou je heel erg donkere foto's krijgen ...
Draai de tablet eens om, er zit geen camera op de achterzijde

dan kan je lol hebben om een opmerking, maar zonder zo'n gaatje, zal er weinig uitkomen

Ik ben een gebruiker, Gadgets zijn mijn hobby voornamelijk het technische aspect.
Ik ben in GEEN manier verbonden of werkzaam bij de fabrikant van dit apparaat.
Reageren op dit bericht
17-10-2012, 19:16
Bericht: #5
(16-10-2012 21:20 )SGX71 schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
LOL wat dit deze gast zegt!Tongue
Reageren op dit bericht
18-10-2012, 21:45 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-10-2012 om 21:47 door jose01.)
Bericht: #6
Als ik bij skype de camera gebruik dan krijg ik rechtsonderin een groen scherm. Niet om aan te zien!!!!!! Degene met wie ik skype ziet me ook zo. Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?
Reageren op dit bericht
17-03-2013, 09:25 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-03-2013 om 09:28 door lawter.)
Bericht: #7
undefined
Ook ik zit met dit probleem, Heb deze tablet de M 1013 nu een paar dagen.
Ik kan dus alleen van mij zelf een foto maken, en van achter mij.
Kan iemand mij zeggen hoe ik dit kan veranderen.(of is dit onmogelijk)
groetjes lawter
Reageren op dit bericht
17-03-2013, 09:39
Bericht: #8
Tja, als je de specificaties van de Cherry M-1013 goed had bekeken
dan had je kunnen zien dat er slechts 1 camera in ingebouwd...
en die zit voor. Er is geen achter camera aanwezig (Wel op M-1038).

Cherry Tablets M-1038, M-1013 & M-1023Q.
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)
Donation's plugin by Naoar.com