U bent niet ingelogd of nog geen lid. login of Registreer om te kunnen downloaden van het forum. Deze website gebruikt cookies. Indien u niet akkoord gaat, gelieve de site dan te verlaten.

De kosten voor hosting en dataverkeer lopen zodanig op dat we u willen verzoeken een kleine (niet verplichte) bijdrage te leveren tot het behoud van dit forum. Alle inkomsten zullen enkel en alleen worden gebruikt om het voortbestaan van het forum te garanderen. Klik hiervoor op de 'Donate' knop bovenaan

OPGELET : DIT FORUM WORDT BEHEERD DOOR VRIJWILLIGERS (Willem52, SSB,...), ER IS GEEN ENKELE CONNECTIE MET DE FABRIKANT OF LEVERANCIER !!!

(eFirstview=leverancier en Kruidvat/Trekpleister/AS Watson= distributeur hebben nagelaten meer dan 100.000 euro voor de service te betalen en doen alsof hun neus bloedt...)

Klachten over GARANTIE service zijn welkom bij Kassa op http://kassa.vara.nl/secundair/contact/

Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
IP-adres ophalen ...
07-09-2012, 09:38 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-09-2012 om 11:56 door Rode.Tulp.)
Bericht: #1
Not Solved IP-adres ophalen ...
Wie heeft de oplossing of tips?
Er is niets leukers dan snel je nieuwe tablet bekend te maken in de wereld en alles wat er in de wereld aanwezig is voor je tablet te zien, om te beginnen met de Play Store.....
Daarvoor kent de M-728 een WiFi verbinding. Een dergelijke verbinding gebruik ik thuis al lange tijd voor mijn laptop, printer, smartphone, etc. Dus zal het ook geen probleem opleveren als ik die gebruik voor mijn tablet.

Ik meld de tablet aan bij de WPA/WPA2 PSK beveiligde router. Blijkbaar hebben ze contact met elkaar want IP-adres ophalen ... verschijnt in beeld en blijft staan;[/font] de verbinding komt niet tot stand.
Ga ik met de tablet heeeeeel dicht bij de router antenne staan dan ook nog steeds niet. Alle andere apparaten kan ik keurig aanmelden en hebben internet verbinding. Ook vrienden kunnen hun tablet aanmelden en dat gaat altijd in 1 keer goed. Ook als de router met 0 apparaten verbinding heeft en meldt dan de M-728 aan blijft de melding IP-adres ophalen ... de hindernis naar de verbinding van de tablet met het internet.

Ergo, doe ik iets fout? Welke adviezen heeft het forum voor me?

Aanvulling:
Ik heb met de smartphone een tethering opgezet. Met de WiFi van de tablet is daarmee een werkende verbinding te maken. Kan echter niet mijn bedoeling zijn thuis van een dure 3G aansluiting gebruik te maken als ik een "kostenloze" wifi in huis heb.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-09-2012, 07:39
Bericht: #2
Not Solved RE: IP-adres ophalen ...
(07-09-2012 09:38 )Rode.Tulp schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
Thuis heb ik dezelfde protocol, dat werkt. Heb je een limiet ingesteld hoeveel apparaten via wifi aangesloten kunnen worden? Of alleen connectie op MAC addresses? Heb je dezelfde problem bij andere locaties? Probeer te verbinden op een opennetwerk bij Mcdonalds.

Success
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)
Donation's plugin by Naoar.com