U bent niet ingelogd of nog geen lid. login of Registreer om te kunnen downloaden van het forum. Deze website gebruikt cookies. Indien u niet akkoord gaat, gelieve de site dan te verlaten.

De kosten voor hosting en dataverkeer lopen zodanig op dat we u willen verzoeken een kleine (niet verplichte) bijdrage te leveren tot het behoud van dit forum. Alle inkomsten zullen enkel en alleen worden gebruikt om het voortbestaan van het forum te garanderen. Klik hiervoor op de 'Donate' knop bovenaan

OPGELET : DIT FORUM WORDT BEHEERD DOOR VRIJWILLIGERS (Willem52, SSB,...), ER IS GEEN ENKELE CONNECTIE MET DE FABRIKANT OF LEVERANCIER !!!

(eFirstview=leverancier en Kruidvat/Trekpleister/AS Watson= distributeur hebben nagelaten meer dan 100.000 euro voor de service te betalen en doen alsof hun neus bloedt...)

Klachten over GARANTIE service zijn welkom bij Kassa op http://kassa.vara.nl/secundair/contact/

Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 5 stemmen - gemiddelde waardering is 3.8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
whatsapp
19-07-2012, 19:13
Bericht: #1
Not Solved whatsapp
Hallo

weet iemand hoe je whatsapp werkend krijgt op een cherry mobility tablet
Ik heb hem er al op staan maar struikel over contacten??
iemand enig idee
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-07-2012, 19:25
Bericht: #2
Not Solved RE: whatsapp
(19-07-2012 19:13 )natalie schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
Als je even de zoekfunctie gebruikt met als zoekwoord Personen dan kom je er wel

Met vriendelijke groet,

ChemoNL

----------------------------------
Heeft een antwoord je geholpen?
Geef een rep punt!
----------------------------------
Support voor:
M-677
M-678
M-906
M-1007
M-1013
M-1038
en andere niet in mijn bezit zijnde Cherry tablets
Reageren op dit bericht
21-07-2012, 06:38
Bericht: #3
De telefoon nummers die je handmatig wil toevoegen inzetten als +316xxxxxxxx dan zou het moeten lukken. Tevens een goed idee om wakelock te installeren met whatsapp zodat de wifi niet uit gaat in de slaapstand.
Reageren op dit bericht
31-07-2012, 17:26
Bericht: #4
het whats app op het play store is niet compatible met mijn tablet na een update,weet iemand hoe ik aan een werkende whats app kun komen
Reageren op dit bericht
10-08-2012, 12:55 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-08-2012 om 10:10 door rjanssen.)
Bericht: #5
(31-07-2012 17:26 )chinaguy schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
WhatsApp installeren op je tablet is niet zo moeilijk:
  • Ga naar http://www.whatsapp.com/android/ en download de WhatsApp Messenger voor Android.
  • Installeer het bestand WhatsApp.apk op je tablet en start WhatsApp op.
  • Vul als telefoonnummer je vaste nummer in (gebruik niet je mobiele nummer, want dan werkt WhatsApp niet meer op je mobiel).
  • Er wordt een poging gedaan om een verificatie SMS te verzenden, maar dit gaat niet lukken.
  • Wacht tot de optie "Bel mij" verschijnt (dit kan even duren); je telefoon gaat over en je ontvangt een driecijferige code.
  • Vul deze code in op je tablet en WhatsApp is gereed om te gebruiken.
Reageren op dit bericht
10-08-2012, 17:01
Bericht: #6
Bij mij werkt whats app nu ook maar hoe kan je contactpersonen invoeren?
Reageren op dit bericht
11-08-2012, 10:18
Bericht: #7
(10-08-2012 17:01 )Wingman28 schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
Contactpersonen worden automatisch toegevoegd vanuit de standaard "Personen" applicatie. Zorg dat je dus bij de contactpersonen een telefoonnummer hebt ingevoerd. WhatsApp ziet zelf of deze personen ook WhatsApp gebruiken.

Je kunt de "Personen" applicatie via WhatsApp benaderen via de menu knop (drie puntjes in de balk) en door vervolgens "Contacten" te selecteren.

Wanneer je graag de "Personen" applicatie op je startscherm wilt hebben dan kun je dit met de applicatie "Any Cut" doen. Ergens anders in dit forum kun je lezen hoe dit moet (niet moeilijk).
Reageren op dit bericht
13-08-2012, 09:10 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-08-2012 om 09:14 door janf.)
Bericht: #8
(11-08-2012 10:18 )rjanssen schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer

Bedankt voor de info.
Het is mij uiteindelijk gelukt.
Ik heb het bestand ContactsSetup.vcf van mijn telefoon naar de tablet sd gekopieerd. Daarna kon ik dit bestand importeren
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)
Donation's plugin by Naoar.com