U bent niet ingelogd of nog geen lid. login of Registreer om te kunnen downloaden van het forum. Deze website gebruikt cookies. Indien u niet akkoord gaat, gelieve de site dan te verlaten.

De kosten voor hosting en dataverkeer lopen zodanig op dat we u willen verzoeken een kleine (niet verplichte) bijdrage te leveren tot het behoud van dit forum. Alle inkomsten zullen enkel en alleen worden gebruikt om het voortbestaan van het forum te garanderen. Klik hiervoor op de 'Donate' knop bovenaan

OPGELET : DIT FORUM WORDT BEHEERD DOOR VRIJWILLIGERS (Willem52, SSB,...), ER IS GEEN ENKELE CONNECTIE MET DE FABRIKANT OF LEVERANCIER !!!
Wanneer u problemen hebt met garantiereparaties / klachten over garantiereparaties / ophalingen via de websites www.cherrymobility.eu of www.cherrymobility.com dient u Kruidvat/Trekpleister te contacteren. Noch dit forum, noch SSB Repair of de moderators kunnen u in dit geval helpen !

Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 5 stemmen - gemiddelde waardering is 3.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
authenticatie probleem
28-06-2012, 21:29
Bericht: #1
Not Solved authenticatie probleem
wij hebben sinds vandaag een cherry mobility tablet model m-1007Undecided
wij kunnen niet op internet komen omdat er constant authenticatie problemen zijn,woe o wie weet heeft een oplossing!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
28-06-2012, 21:53
Bericht: #2
Not Solved RE: authenticatie probleem
Gebruik de zoekfunctie eens, je bent niet de enige.
Reageren op dit bericht
01-07-2012, 22:31
Bericht: #3
(28-06-2012 21:29 )bertjes schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
Ik ook, kan er met geen mogelijkheid inkomen. Geen internetverbinding dus. Hoe moet je hierin handelen???
Reageren op dit bericht
02-07-2012, 01:01 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-07-2012 om 01:03 door EllenSDP.)
Bericht: #4
Nu, héél misschien heb ik een oplossing gevonden die ook jullie zou kunnen helpen.
Heeft hier ook een week geduurd voor dat ik het dan eindelijk vond. (Nieuwe Router geplaatst) IP conflict zei mijn PC..opnieuw opstarten..tablet gaf helemaal geen fout melding..maar wifi bleef Grrrijs.
Zo erg simpel om GEK van te worden.
Dus zoekende in mijn router settings, zag ik plots:
Mijn PC is #1 IP, had PC van man op --.102 IP gegeven. Tablet echter EISTE ook dezelfde .102 op. Nu, dat gaat dus niet lekker werken.
Manlief z'n IP verander in .103, en poef, weg is het probleem.
Hier dan toch Wink
Reageren op dit bericht
04-07-2012, 17:46
Bericht: #5
Verander de beveiliging van je router van WPA2 in WPA.
Reageren op dit bericht
04-07-2012, 20:11
Bericht: #6
hallo, ik heb ook vandaag erg veel last gehad van het authenticatie probleem maar dat is nu eindelijk opgelost! Bij mij was het probleem dat ik de verkeerde pin code intoetste elke keer bij de wifi verbinding... ik heb kpn en daar had mijn pin verandert maar niet goed opgeslagen dus vandaar dat dat niet werkt. Ik hoop dat bij jullie het probleem ook gauw is opgelost!
Reageren op dit bericht
04-08-2013, 23:27 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-08-2013 om 23:37 door berna.)
Bericht: #7
(28-06-2012 21:29 )bertjes schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
ja en hoe doe je dat dan jan? want ik weet echt niet hoe ik dit moet doen. ik heb ook hetzelfde probleem, maar ik kon er altijd wel op komen, nu heeft iemand anders mijn tablet geleend en toen kon ik niets meer
Reageren op dit bericht
05-08-2013, 08:36
Bericht: #8
@berna
Als een ander jouw Tablet leent heeft de verandering niets met jouw router van doen.

Ook kun je bij WiFi instellingen bij de gevonden netwerken, jouw netwerk langer
indrukken en dan netwerk vergeten, of netwerk aanpassen kiezen...

Je kunt ook eventueel naar de fabrieksinstelling teruggaan, maar dat wist ook alle
gegevens en de zelf geïnstalleerde apps.

Cherry Tablets M-1038, M-1013 & M-1023Q.
Reageren op dit bericht
05-08-2013, 16:33
Bericht: #9
(05-08-2013 08:36 )Willem52 schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
ik ben bij fabrieksinstellingen geweest en heb het terug laten zetten, maar krijg nog steeds het melding dat het probleem geeft. en de eerste wat je zegt, heb ik ook gedaan en dat helpt zelfs niet. weet nu niet meer wat ik moet doen, heb al problemen met de tablet die ik had overgekocht. en die heb ik mogen inruilen voor een nieuwe, en die kon ik ook al na drie maanden terug sturen. hebben ze gemaakt en deed het eerst, en nu wil hij niet op internet wat men ook tegen heeft gezegt wat ik moet doen. kloteding had ik die nu maar niet gekocht, en een duurdere kan ik niet betalen. weet niet meer wat te doen dan alleen de kruitvat hierop aan te spreken, voor de zoveelste keer
Reageren op dit bericht
05-08-2013, 16:35
Bericht: #10
Al de modem / router gereset ? (Is eerste actie normaal)

Helpt dat ook niet, probeer de Tablet PC dan uit op Wifi elders.

Cherry Tablets M-1038, M-1013 & M-1023Q.
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)
Donation's plugin by Naoar.com