U bent niet ingelogd of nog geen lid. login of Registreer om te kunnen downloaden van het forum. Deze website gebruikt cookies. Indien u niet akkoord gaat, gelieve de site dan te verlaten.

De kosten voor hosting en dataverkeer lopen zodanig op dat we u willen verzoeken een kleine (niet verplichte) bijdrage te leveren tot het behoud van dit forum. Alle inkomsten zullen enkel en alleen worden gebruikt om het voortbestaan van het forum te garanderen. Klik hiervoor op de 'Donate' knop bovenaan

OPGELET : DIT FORUM WORDT BEHEERD DOOR VRIJWILLIGERS (Willem52, SSB,...), ER IS GEEN ENKELE CONNECTIE MET DE FABRIKANT OF LEVERANCIER !!!
Wanneer u problemen hebt met garantiereparaties / klachten over garantiereparaties / ophalingen via de websites www.cherrymobility.eu of www.cherrymobility.com dient u Kruidvat/Trekpleister te contacteren. Noch dit forum, noch SSB Repair of de moderators kunnen u in dit geval helpen !

Voor iedereen Prettige Kerstdagen en een gezond 2015 !!!

Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 3 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kruidvat Tablet Unboxing
23-05-2012, 14:54 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-05-2012 om 16:06 door rpeelen.)
Bericht: #1
Not Solved Information Kruidvat Tablet Unboxing
Vanmiddag mijn Kruidvat tablet mogen ontvangen.
Aangezien ik nog geen unboxing van dit tablet had gezien, maak ik zelf maar eentje

De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Pakketje door aardige meneer van postnl langsgebracht, moest handtekening zetten met z'n autosleutel omdat hij z'n pennetje kwijt wasCool

De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Aaaahh there it is.....

specificaties staan netjes op de doos

tablet netjes verpakt in een zakje en een folie over het scherm

[Afbeelding: dsc02054o.jpg]
ze besparen op plastic voorgevormde bakjes door alles gewoon in de doos te mikken. Uiteindelijk net zo effectief Wink

[Afbeelding: dsc02055c.jpg]
Hier even een overzicht wat er dan allemaal inzit:
  • Tablet
  • Lader
  • USB kabel (USB-Micro USB)
  • Host USB kabel (aansluiten van usbstick oid)
  • Handleiding in 3 Talen
  • Garantiefolder van Cherry

De aansluitingen op de onderkant van de tablet van links naar rechts:
  • Koptelefoon
  • USB poort
  • Micro SD slot
  • OTG(On-The-Go) usb port, geschikt on randapparatuur aan te sluiten (Thx rbergen)
  • mini HDMI
  • DC 5v (oplader)
  • Power-button

Zo dat was de unboxing, tablet hangt nu aan de lader aangezien z'n batterij compleet leeg was bij ontvangst...

Ik vind het erg jammer dat ze er geen mini hdmi - hdmi koppelstukje bij hebben gedaan..

Als hij vol is gaan we maar eens testen, nog behoefte aan een review met wat cijfertjes etc ?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
23-05-2012, 15:54
Bericht: #2
Not Solved RE: Kruidvat Tablet Unboxing
Geinig die 9.7 incher een keer wat beter te bekijken. Toch wel een iets andere uitvoering dan mijn 7 inch exemplaar.

(23-05-2012 14:54 )rpeelen schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
OTG staat voor On-The-Go, wat betekent dat het een USB-poort is die zowel in host als peripheral mode kan draaien. Je kunt hem dus aansluiten op een lader of een PC (peripheral mode), maar er ook USB devices aan koppelen die fungeren als randapparatuur en zelfs stroom uit het tablet trekken (toetsenbord, muis, USB sticks, etc.)
Reageren op dit bericht
23-05-2012, 16:07
Bericht: #3
Heb gelijk m'n unboxing even aangepast Smile

@rbergen, heb jij ook benchmarks gedraaid op je 7" uitvoering ?

Zit er namelijk zelf wel aan te denken om even wat testruns te doen.
Reageren op dit bericht
23-05-2012, 16:57
Bericht: #4
(23-05-2012 16:07 )rpeelen schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
Nee, en dat heeft nu ook niet zoveel zin meer. Heb er inmiddels zoveel op en mee gedaan/getest dat mijn waarden niet meer representatief zouden zijn.
Reageren op dit bericht
23-05-2012, 17:01
Bericht: #5
2 micro mini usb poorten, geen Full USB zoals op de 10inch?
Wat kan de USB poort niet wat de OTG wel kan?
Reageren op dit bericht
23-05-2012, 17:06
Bericht: #6
(23-05-2012 17:01 )Lessram schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
Tweerichtingsverkeer. De OTG poort kun je gebruiken voor zowel aansluiten van lader/PC als randapparatuur (muizen, toetsenborden, etc.), de USB poort kan maar een van die twee. Welke weet ik in het geval van de 9.7 inch overigens weer niet precies...
Reageren op dit bericht
23-05-2012, 17:16 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-05-2012 om 17:17 door androidgeert.)
Bericht: #7
Not Solved Re: RE: Kruidvat Tablet Unboxing
(23-05-2012 17:06 )rbergen schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
Die precies in het midden staat is geen OTG, tussen deze twee in past een geheugenkaart, en aan de andere kant van de geheugenkaart is dus de OTG.

Doe ik mijn Samsung oplader in de OTG, laadt hij niet op.
Doe ik hem in de usb, laadt hij wel op.

Mijn FirmWare Versie
Androidversie:

4.0.4
Smallbandversie:
1.4rc3
Kernel-versie:
3.0.8+inet_Idw@inetsuperserver #12
Thu Jun 21 00:24:19 CST
Build-nummer:
03F2-P1-H2-M02-1870.20120625
Reageren op dit bericht
23-05-2012, 18:34
Bericht: #8
(23-05-2012 17:16 )androidgeert schreef:  De inhoud van deze pagina werd geblokkeerd voor gasten, gelieve te registreren om toegang te krijgen
Registreer
Dan is het stiekem geen echte OTG. Dan zou hij over de OTG poort namelijk ook moeten laden. Dan hebben we dus te maken met een USB poort waar het ding als device opereert (de "gewone" USB poort), en een poort waar hij zich als host gedraagt (de "OTG" poort).
Reageren op dit bericht
23-05-2012, 23:14
Bericht: #9
Leuk topic, jammer dat ik dit niet heb gedaan met mijn 10". Overigens qua verpakking min of meer hetzelfde.

Cherry M-1007 - Android 4.0.3 build 20120419 en 4.0.4 build 20120616
Cherry M-1013 - Android 4.1.1 build 1.1.0-20121220-074905
Reageren op dit bericht
24-05-2012, 14:07
Bericht: #10
Net de Cherry M906 opgehaald op het postkantoor en was al begonnen met het maken van foto's. Je bent me voor!

Wat opvalt is dat de tablet in een doos en plastic zit en geen van beide gesealed zijn. De tablet goed bekeken, maar geen sporen van eerder gebruik kunnen vinden. Hij hangt nu aan de lader en dat gaat wel even duren zoals ik gelezen heb.....

Valt me op dat de aansluitingen iets scheef in de behuizing zitten, maar met inpluggen van usb / voeding lijkt dit geen probleem te geven. Ziet er verder netjes en vrij degelijk uit.

Ze gaan er wel vanuit dat je de tablet in landscape gebruikt. In portrait staat de tekst achterop de tablet anders op zijn kop. hahaha. Ga er tenminste vanuit dat de camera's aan de bovenkant horen als je hem vasthoudt. Hier heb je verder natuurlijk geen last van.
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen:
Donation's plugin by Naoar.com